CallStar – takaisinsoitto­palvelu

Mikäli puheluita tulee paljon ja asiakkaille halutaan tarjota helppoa puhelinpalvelua on takaisinsoittopalvelu varteenotettava vaihtoehto. CallStar -takaisinsoittopalvelu tehostaa asiakaspalvelua ja tavoitettavuutta.

Takaisinsoittopalvelumme sopii kaikille yrityksille, joille on tärkeää ettei yhtäkään tärkeää asiakaskontaktia menetetä ja jotka haluavat parantaa asiakaspalvelunsa tavoitettavuutta. Jos kiirettä pitelee eikä kaikkiin puheluihin ehditä tietyssä ajassa vastaamaan, voi soittaja halutessaan jättää soittopyynnön jolloin hänelle voidaan palata asiaan heti kun se on mahdollista. Näin myös säästetään soittajalta turha, aikaa vievä, jonottaminen tai uudelleen tavoittelu, jolloin asiakaspalvelukokemus paranee.

Palvelusta hyötyvät siis sekä yritys että heidän asiakkaansa.

Takaisinsoittopalvelun ominaisuuksia:

  • kytketään yritys- tai lankanumerolle
  • personoitu tai vakiomallinen tiedote
  • takaisinsoiton valinta puhelimen numeronäppäimellä (IVR)
  • tieto soittopyynnöstä ja soittajan numero sähköposti-ilmoituksella haluamallenne henkilölle tai ryhmäsähköpostiin (mahdollisuus saada ilmoitus myös tikettijärjestelmään)
  • soittajan mahdollista jättää myös ääniviesti, joka lähetetään soittopyynnön mukana liitetiedostona

Palvelu voidaan halutessanne kytkeä käyttöön vain aukioloaikojen ulkopuolella, jolloin sinä aikana tulleet soitot voidaan ohjata suoraan takaisinsoittopalveluun, ja soittajaa informoidaan että häneen ollaan yhteydessä aukioloaikana.

 

Ota yhteyttä!

Kysy lisää tai pyydä meidät käymään

©2024 CallStar | Toteutus Valolink

Jätä meille viesti!

Log in with your credentials

Forgot your details?