Vaihteen­­hoitopalvelut

Vaihteenhoitopalvelu sopii yritykselle, joka haluaa

  • puheluidensa hoitajaksi ammattitaitoisen, luotettavan ja kielitaitoisen henkilön
  • parantaa tavoitettavuuttaan asiakkaille yrityksen aukioloaikojen ulkopuolella
  • keskittyä ydinliiketoimintaansa tarvitsematta huolehtia vaihteen resursoinnista tai tekniikasta

Palvelusisältö

Vaihteenhoitopalvelu on tarkoitettu 1 – 20 000 hengen organisaatioille toimialasta riippumatta.

Asiakasyritykselle nimetään vastuuvaihteenhoitaja, joka perehtyy yrityksen toimintaan ja vaihteenhoidon erityispiirteisiin sekä toimii yrityksen yhteyshenkilönä.

Vaihteenhoitajat vastaavat puheluihin ja käsittelevät puhelut asiakkaan kanssa sovitulla tavalla.

Mikäli puhelua yhdistettäessä kohdetahoa ei tavoiteta, vaihteenhoitaja pyytää soittajaa jättämään soittopyynnön tai toimii muuten asiakkaan kanssa sovitulla tavalla.

Vaihteenhoitopalvelu toteutetaan aina asiakkaan haluamalla tavalla: pelkästä puhelimeen vastaamisesta aina tilausten vastaanottoon ja asiakaspalvelun ulkoistettuun hoitamiseen asti.

Vaihteenhoidon peruspalvelusisältö on:

  • puheluihin vastaaminen arkisin klo 7-20 (palveluaika on valittavissa ja tarvittaessa erikseen laajennettavissa 24/7 palveluksi)
  • tiedote palveluajan ulkopuolella sekä juhlapyhinä
  • puheluiden yhdistäminen, viestien ja soittopyyntöjen välittäminen
  • palvelukielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • kuukausittainen puheluraportti
  • laskun ja puheluiden erittely kustannuspaikoittain
  • asiakkaan web- ja mobiili –käyttöliittymät poissaolojen ilmoittamiseen
  • asiakkaan web-käyttöliittymä organisaatiotietojen päivitykseen

Ota yhteyttä!

Kysy lisää tai pyydä meidät käymään

©2025 CallStar | Toteutus Valolink

Jätä meille viesti!

Log in with your credentials

Forgot your details?